Oma vaihdenumero parantaa yrityksen kuvaa asiakkaiden silmissä ja vähentää suoria yhteydenottoja työntekijöiden puhelimiin. Vaihdenumero antaa myös yritykselle mahdollisuuden keskittää puheluiden vastaanottamisen ja niiden ohjaamisen yrityksen työntekijöille halutulla tavalla, mikä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspalvelun tasoa.
Monen yrityksen internetsivuilta löytyy suorat puhelinnumerot henkilökunnan matkapuhelimiin, jonka voisi kuvitella parantavan asiakastyytyväisyyttä, mutta usein tilanne on päinvastainen. Työtekijät ovat kiireisiä, jonka vuoksi puheluihin jää vastaamatta, asiakkaille puhelimessa luvatut asiat hoitamatta ja vieläpä monesti nettisivuille jää päivittämättä yrityksestä poistuneiden työtekijöiden tiedot. Tilanne on ongelmallinen etenkin uusasiakkaiden soitoissa. Kun heidän puheluihin ei vastata, niin he soittavat toiseen yritykseen, joka saa asiakkaan tilauksen.
Tarjoamme asiakkaillemme vaihdenumerot, joihin he voivat keskitetysti vastaanottaa asiakkaiden puhelut. Yhdistämällä tämän vaihdepalveluumme varmistatte, että yrityksenne puheluihin vastataan ja asiakkaidenne soitot hoidetaan ammattitaidolla.